מגוון האירועים העסקיים אשר ניתן לקיים הינו עצום, חלקם מתקיימים בתכיפות גבוהה, מספר פעמים בשנה ואחרים לעתים רחוקות. להלן סקירה קצרה ומהירה אודות הסוגים הנפוצים ביותר של אירועים עסקיים. מחפשים מקום לאירועי חברה? צרו איתנו קשר עכשיו!
ועידות וכנסים
ירידים מסחריים
תערוכות בהן החברות יכולות להציג ולהדגים את המוצרים החדשים שלהן. החשיבות של מצגת מקצועית הינה עצומה. כמו כן, זוהי דרך לשמור על קשר ישיר עם לקוחות החברה ועמיתים עסקיים שלה.
אירועי נטוורקינג (רישות)
טקסי עובד מצטיין
אירועים עסקיים אשר מטרתם לכבד ולהמריץ עובדי מפתח בארגון. טקסי עובד מצטיין הינם סוג חשוב של אירועים עסקיים, בהתחשב בעובדה שנחלת הכלל אוהבת לכבד אנשים אחרים בעבור ההישגים שלהם. הטקסים הללו מתואמים על ידי פגישות קצרות פנים ארגוניות, על ידי אנשי שיווק או חברות המתמחות בפקת אירועים לחברות.
פגישות הנהלה
סמינרים
אירועים חינוכיים להכשרת מנהלים או עובדים. הסמינרים מהווים מקור פופולארי להדרכה אקדמית, מקצועית או טכנית, כאשר במסגרתם מוצג מידע בפני קהלים שונים. המדריכים הללו עשויים להיות פרטיים או ציבוריים, באופן בודד או כסדרה, מסחרי או אינפורמטיבי, על בסיס דיאלוג או הרצאה. בניגוד להרצאות אקדמאיות, הסמינרים הינם פחות פורמליים ומאפשרים לאנשים היושבים בקהל להביע את דעתם או לדון בנושא מסוים.
אירועי גיבוש
מסיבות עיתונאים
אירועים עסקיים מושלמים לקידום מוצרים חדשים, השקת קמפיינים שיווקיים או על מנת ליידע את בעלי המניות או הציבור לגבי נושאים כלכליים.
השקות מוצר
והרשימה נמשכת. בעת הפקת אירוע עסקי, השאלה הראשונה שעולה נוגעת לנושא סוג האירוע שמבקשים לקיים. התשובה לכך תלויה למעשה בצרכים הספציפיים של העסק. האם הוא מעוניין להציג מוצר חדש? לחזק את הקשר עם הלקוח או עם העובדים? כלומר, על האירוע העסקי בראש ובראשונה לתת מענה מיידי ואפקטיבי לטווח הקצר והארוך לצרכים העסקיים של הארגון.
על בעל האירוע לתכנן את התוצרים שהוא מבקש להשיג באירוע עסקי זה. אם זה גיבוש חברתי או אפילו יצירת תחרות בין אנשי המכירות, אם מדובר באירוע חגיגי לציון מאורע חשוב בחיי החברה או כל דבר אחר, העניין חייב להיעשות בהתאם לתכנון של מנהל החברה. להרחבה: טיפים לארגון אירוע חברה ראו גם: חדרי בריחה – חוויה מגבשת למגוון אירועים