אירועים
  • עמוד הבית
  • אירוע פרטי
    • מקום למסיבת בר המצווה
    • מקום למסיבת בת מצווה
    • ארוחות סודיות משפים במיקומים סודיים
    • חתונה
    • חתונה בקיץ
    • חתונה בחורף
    • אירועים משפחתיים
    • מקום למסיבת הרווקים
    • מקום למסיבת רווקות
    • מסיבת הפתעה לבת הזוג
    • מסיבת הפתעה לבעל
    • ברית מילה
    • בריתה
    • יום הולדת למבוגרים
    • אירוע שמח
    • מקום לאירוע פרטי
    • אירוע קטן
    • מקום למסיבה הפרטית שלכם
    • מקום למסיבת גיוס
    • מקום למסיבת השחרור
    • מקום ליום הולדת
    • מקום ליום הולדת לילדים
    • מקום ליום הולדת לצעירים
    • יום הולדת 30
    • מקום ליום הולדת 40
    • מקום לחגיגת יום הולדת 50
    • מקום למסיבת הגירושין
    • חדר וי.אי.פי לאירועים פרטיים
    • מסיבת אוזניות
    • מקומות לחגיגת יום נישואין
  • איפה חוגגים?
    • אולם אירועים
    • גן אירועים
    • ארוחה בשחקים
    • מסעדה
    • השכרת וילה
    • בית מלון
    • מועדון
    • חדרי מילוט
    • מועדון ביליארד
    • פאב
    • מועדון קריוקי
    • לופט
    • ספא
    • אירוע בבית
    • אירועים בטבע
    • סיורים מודרכים לאירועים משפחתיים
  • אירוע עסקי
    • ?איך מפיקים אירוע עסקי
    • אירוע קידום מכירות
    • מקום לערב חברה
    • טיפים לארגון אירועי חברה
    • מופעי קונספט לאירועים – כל מה שהאירוע שלכם צריך!
    • דגשים בהפקת אירועים לחברות
    • ערב גיבוש לעובדים
    • חדר וי.אי.פי לעסקים
    • פלש מוב לאירועים
    • אירוע גיוס משקיעים
  • סדנאות לאירועים
    • סדנאות ריקוד לאירועים
    • סדנאות ציור ואמנות לאירועים
    • סדנאות אוכל לאירועים
    • סדנת שוקולד
    • סדנת חשיבה יצירתית
    • סדנת גרפיטי
    • מייצגים ודמויות שטח לאירועים
  • מדריך
    • ?איך בוחרים מקום לאירוע
    • עיצוב אירועים
    • קייטרינג לאירוע
    • קביעת תקציב לאירוע
    • אטרקציות לאירועים
    • ארגון חתונת בזק
    • תכנון אירוע – לבד או עם מפיק אירועים
    • טיפים להפקה של אירוע מיוחד
    • בחירת צבעים לעיצוב אירוע
  • עמוד הבית
  • אירוע פרטי
    • מקום למסיבת בר המצווה
    • מקום למסיבת בת מצווה
    • ארוחות סודיות משפים במיקומים סודיים
    • חתונה
    • חתונה בקיץ
    • חתונה בחורף
    • אירועים משפחתיים
    • מקום למסיבת הרווקים
    • מקום למסיבת רווקות
    • מסיבת הפתעה לבת הזוג
    • מסיבת הפתעה לבעל
    • ברית מילה
    • בריתה
    • יום הולדת למבוגרים
    • אירוע שמח
    • מקום לאירוע פרטי
    • אירוע קטן
    • מקום למסיבה הפרטית שלכם
    • מקום למסיבת גיוס
    • מקום למסיבת השחרור
    • מקום ליום הולדת
    • מקום ליום הולדת לילדים
    • מקום ליום הולדת לצעירים
    • יום הולדת 30
    • מקום ליום הולדת 40
    • מקום לחגיגת יום הולדת 50
    • מקום למסיבת הגירושין
    • חדר וי.אי.פי לאירועים פרטיים
    • מסיבת אוזניות
    • מקומות לחגיגת יום נישואין
  • איפה חוגגים?
    • אולם אירועים
    • גן אירועים
    • ארוחה בשחקים
    • מסעדה
    • השכרת וילה
    • בית מלון
    • מועדון
    • חדרי מילוט
    • מועדון ביליארד
    • פאב
    • מועדון קריוקי
    • לופט
    • ספא
    • אירוע בבית
    • אירועים בטבע
    • סיורים מודרכים לאירועים משפחתיים
  • אירוע עסקי
    • ?איך מפיקים אירוע עסקי
    • אירוע קידום מכירות
    • מקום לערב חברה
    • טיפים לארגון אירועי חברה
    • מופעי קונספט לאירועים – כל מה שהאירוע שלכם צריך!
    • דגשים בהפקת אירועים לחברות
    • ערב גיבוש לעובדים
    • חדר וי.אי.פי לעסקים
    • פלש מוב לאירועים
    • אירוע גיוס משקיעים
  • סדנאות לאירועים
    • סדנאות ריקוד לאירועים
    • סדנאות ציור ואמנות לאירועים
    • סדנאות אוכל לאירועים
    • סדנת שוקולד
    • סדנת חשיבה יצירתית
    • סדנת גרפיטי
    • מייצגים ודמויות שטח לאירועים
  • מדריך
    • ?איך בוחרים מקום לאירוע
    • עיצוב אירועים
    • קייטרינג לאירוע
    • קביעת תקציב לאירוע
    • אטרקציות לאירועים
    • ארגון חתונת בזק
    • תכנון אירוע – לבד או עם מפיק אירועים
    • טיפים להפקה של אירוע מיוחד
    • בחירת צבעים לעיצוב אירוע

אירוע עסקי – אירוע קידום מכירות

אירוע עסקי - קידום מכירותעמלתם תקופה ארוכה על מוצר חדש, ואתם מרגישים מוכנים להוציא אותו לשוק. אלא שבעידן המאופיין בתחרות על כל לקוח ולקוח, ובהיצע אינסופי של מוצרים מכל תחום, אין זה פשוט כלל ללכוד את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים.

אחת הדרכים המרכזיות להתקרב להגשמת היעד החשוב הזה היא באמצעות אירוע קידום מכירות אשר מאורגן היטב, וכולל ערך מוסף לאורחים. מדוע הוא חשוב כל כך? ואיך תארגנו אותו בצורה המיטבית?

המאפיינים הבסיסיים של אירועי קידום מכירות

אירוע קידום מכירות, מעצם היותו כזה, נועד להציג מוצר מסוים בפני קהל יעד פוטנציאלי, או לחילופין את מגוון המוצרים להם אחראית חברה מסוימת. על כן, זהו אמצעי פרסומי מהמעלה הראשונה, וכזה שיכול להקפיץ את מעמדה של החברה במספר דרגות. בנוסף, בכוחו של האירוע ליצור זיקה של ממש בין הלקוח למוצר, שיתבטא בהמשך ברכישות עתידיות שלו.

כיאה לחשיבות הרבה שאירוע קידום מכירות מקבל בעולם העסקי של היום, חובה לשמור על מספר כללים בסיסיים לצורך הצלחתו. ראשית, הוא צריך להיות יוקרתי ומפואר ככל האפשר: עליכם לזכור שהחברה כולה נמדדת על פי האירוע שהיא אחראית להפקתו. מן העבר השני, מומלץ מאד שהאירוע יעניק חותם אישי של ממש לכל אורח המגיע אליו. המוזמן צריך להרגיש שהאירוע נועד בשבילו: לכן, יצירת הקשר איתו נחשבת להכרחית. דרך מצוינת לעשות זאת היא באמצעות הצעת התנסויות שונות במוצר, הענקת דגימות לכלל המבקרים באירוע או לחילופין הנחות לרכישות עתידיות שלו.

חשיבותה של דינמיות

בניגוד לסוגים אחרים של אירועים, במקרה של אירועי קידום מכירות אין נוסחה כללית שנכנסת לתמונה: לכל אירוע יש חוקים משלו, ודרכים שונות לעניין את קהל היעד. ועדיין, ברור כי קיים מכנה משותף לכל אירוע קידום מכירות, והוא הצורך שלו להיות דינמי ותוסס ככל האפשר. האורחים צריכים להתעניין במה שמתרחש סביבם, מאחר ודבר לא מבטיח שהם יישארו באירוע לכל אורכו. לכן, רבים בוחרים, ובצדק גמור, להוסיף מספר אטרקציות לאירועי קידום מכירות, בין אם הופעות, הרצאות או כל דבר אחר.

סוגיית ההתאמה למאפייני האורחים, בהמשך לנקודה הקודמת, מקבלת חשיבות מכרעת לא פחות. כצעד מרכזי, צריך להגדיר את קהל היעד שעשוי להגיע לאירוע, ולחשוב גם כיצד ניתן לפנות אליו בצורה המיטבית. תוכנית האירוע צריכה לעמוד בקנה אחד עם מאפייני האנשים שהגיעו אליו. ברור, למשל, שאירוע השקה של מוצר הפונה לצעירים צריך להיות דינמי אפילו יותר מאלה המקבילים. דוגמא נוספת היא אירוע השקה למוצר המיועד לנשים בלבד: העיצוב והאטרקציות צריכים לדבר בגובה העיניים של האורחות.

אז איך מתחילים?

ארגון אירוע קידום מכירות אינו דבר פשוט, והוא יצריך מאמצים לא מבוטלים. ההיבט המרכזי הראשון שנדרש להחליט עליו הוא, כמובן, הכספים שיוקדשו לארגון האירוע. קל מאד להיסחף עם אירועי קידום מכירות ולהשקיע הון תועפות על מנת ליצור אירוע שכולם ידברו עליו, אך חייבים לתת את הדעת על קביעת התקציב שמתאפשר להקדיש למשימה. אירוע קידום מכירות גרנדיוזי עלול להכניס את החברה לבור כלכלי עצום, שגם מכירות מרובות של אותו מוצר לא בהכרח יאפשרו לה לטפס ממנו.

לאחר שמחליטים על התקציב, נדרש לתכנן את לוח הזמנים של האירוע, ולחשוב בדיוק כיצד יוצג המוצר, איך האורחים "יטעמו" ממנו ומה הערך המוסף שהם יקבלו מהאירוע. זהו השלב שבו נדרש ליצור קשר עם כל אותם נותני שירותים שיקחו חלק באירוע, בין אם חברת קייטרינג, תקליטן, צלמים או כל דבר אחר.

המשימה נראית לכם מורכבת מדי? זה לא סוף העולם. קיימות בנמצא כיום חברות הפקה שיתכננו ויארגנו את אירוע קידום המכירות שלכם מ-א' ועד ת'. הדבר ייקר אמנם את עלות ההפקה, אך עשוי למנוע תקלות, מאמצים ואי נעימות רבה.



מאמרים מומלצים
איפה לערוך את האירוע?
תנאי שימוש
כל הזכויות שמורות לבעלי האתר. אין לעשות כל שימוש בתוכן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס